zoologiczny24.com.pl

Miniaturka zoologiczny24.com.pl

Ocena Gwiazdora 1 dobra strona

Ocena użytkowników 3.8 (ocen: 12)

Twoja ocena: 1 2 3 4 5 kliknij, aby ocenić

dodaj do ulubionych

Adres: http://www.zoologiczny24.com.pl (strona nie działa? zgłoś awarię)

Opis: Internetowy sklep zoologiczny specjalizujący się w akwarystyce.

Tagi: sklepy zoologiczne, dla psa, dla kota, dla królika, królik, żółwie, dla ptaków, akwarium, akwarystyka, fluval, tetra, aquael, tropical, hilton, karmy

Kategorie: 

Statystyki: Strona zoologiczny24.com.pl ma 5142150 miejsce w globalnym rankingu Alexa, jest zatem na razie mało popularna. W Polsce jest to 60004 witryna pod względem popularności. Strona jest odwiedzana głównie przez użytkowników z Polski (100% odwiedzin). Do strony kieruje 60 odnośników.

Komentarze (19)

  • wpis anonimowy kameleon plock (*.plock.mm.pl) - 06.02.2011 16:55 0 + -

    LUDZIE CO WY WYPISUJECIE. oD PONAD ROKU ROBIĘ REGULARNE ZAKUPY W PŁOCKU U NICH. FIRMA SIE ROZWIJA, MAJĄ CORAZ WIĘCEJ NOWYCH CIEKAWYCH RZECZY. GDYBY TE BZDURY BYŁY PRAWDĄ JUŻ DAWNO BY SIĘ ZWINELI. POLECAM ODWIEDZIĆ ICH OSOBISCIE I ZOBACZYĆ. JEŻELI CHODZI O OBSŁUGĘ TO PEŁNA PROFESKA. SUPER MILI I FAJNI LUDZIE Z ZAJEBISTĄ WIEDZĄ. ZAWSZE CHĘTNI COS PODPOWIEDZIEĆ I POMÓC. ROZUMIEM, ŻE GDZIEŚ MOGĄ BYĆ NIEPOROZUMIENIA, OPÓŹNIENIA, NIEDOMÓWIENIA BO CZĘSTO KUPUJĘ PRZEZ NET. ALE TO CO WYPISUJECIE TO BZDURY. WSADZIŁ BYM WSZYSTKICH TAKICH PALANTÓW DO PAKI.

  • wpis anonimowy Anna (*.aster.pl) - 04.09.2010 17:35 0 + -

    Nasza umowa, panie administratorze zostala prawnie zawarta 13 lutego, ostatnie moje wezwanie do zwrotu pieniedzy w zwiazku z niewykonaniem umowy i brakiem kontaktu ze strony sklepu bylo 1 kwietnia. Nie bylo zadnego dalszego kontaktu ze strony sklepu az do lipca i w lipcu zaczeliscie mi grozic prokuratura, sadem itd., probujac wymusic usuniecie negatywnej opinii o sklepie, a wciaz nie oddajac mi pieniedzy. Dopiero po moim zawiadomieniu na policji o przestepstwie oszustwa pieniadze zostaly mi oddane, 6 sierpnia. Podsumowujac, oto co mnie spotkalo ze strony sklepu Zoologiczny24.com.pl: niewywiazanie sie z umowy, wielomiesieczne przetrzymywanie moich pieniedzy, niereagowanie na prosby i wezwania do zwrotu, obrazliwe maile pelne pogrozek, obelgi, proby zastraszenia. Moze udalo sie wam paru klientow nieswiadomych swoich praw zastraszyc (i zablokowac strony z negatywnymi opiniami), ale nie wszystkie. Jak ktos chce zweryfikowac opinie wszystkich klientow o was, moze latwo to zrobic. Dla marnych 100 zl sami sobie zepsuliscie opinie, najlepiej zebyscie jeszcze dorzucili pare obrazliwych sformulowan i wyzwisk, tym wiecej osob sie dowie, jaki poziom kultury obowiazuje w sklepie Zoologiczny24.com.pl wobec niezadowolonych klientow. Rzuccie jeszcze pare czczych pogrozek na temat prokuratury, sadow itd., niech sie klienci dowiedza, jak firma AkwaCentrum zalatwia sprawy wlasnego niewywiazania sie z umowy. Na calym cywilizowanym swiecie firma w takim przypadku przeprasza i oddaje pieniadzem, wy grozicie i straszycie. Sami siebie kompromitujecie. I nie przypominam sobie, bysmy przechodzili na ty, panie administratorze.

  • wpis anonimowy admin zoologiczny24 (*.plock.mm.pl) - 24.08.2010 22:58 0 + -

    Szanowna Anno ! Brednie które wypisujesz są co najmniej śmieszne i w żaden sposób nie maja pokrycia w prawdzie. A mianowicie prawda jest, że złozyłaś zamówienie. Prawda jest tez fakt, że nie otrzymałaś towaru w terminie. Jednak zapomniałaś wspomnieć, że nie odpowiedziałaś na żaden z 10 maili napisanych przez sklep z prośba o informację czy żądasz zwrotu czy zamiany brakującego produktu na inny (dlatego termin się wydłużył). Prawdą jest też fakt, że odpisałaś dopiero po informacji o skierowaniu przez nas wniosku do prokuratury wraz z wnioskiem o ściganie przestępstawa jakiego sie dopuściłaś (rozpowszechnianie nieprawdy, ukrywanie dowodów, wprowadzanie w błąd organów scigania). O tym fakcie zapomnialaś dopisać. Tak więc jeżeli próbujesz komuś opisać sytuację to opisuj uczciwie. Pieniądze otrzymałaś po kilkunastu naszych mailach bez odpowiedzi z Twojej strony razem z odmową realizacji zamówienia w związku z brakiem jakiegokolwiek kontaktu z Twojej strony. Tak to widzimy my.

  • wpis anonimowy Anna (*.146.93.78.nat.umts.dynamic.eranet.pl) - 13.08.2010 19:32 0 + -

    Firma AkwaCentrum, wlasciciel sklepu Zoologiczny24.com.pl oddala mi w koncu pieniadze 6 sierpnia, po blisko 6 miesiacach od zamowienia (10 lutego) i prawie 4 miesiacach od wezwania do zaplaty (1 kwietnia). Nie obylo sie bez wizyty na Policji. Dodam, ze mailowo probowali mnie zastraszyc, zmusic do wycofania negatywnych ocen sklepu zanim zwrocili mi pieniadze. Grozili mi miedzy innymi procesem o znieslawienie, wiezieniem za pomowienie, obrzucali obelgami itd. Pogrozki te byly calkowicie bezpodstawne, bo to sklep nie wywiazal sie z umowy, a ja w komentarzach pisalam prawde. Calosc tej agresywnej korespondencji przekazuje na Policje. Nigdy nie skorzystam juz z uslug tej firmy.

  • wpis anonimowy Radzio płock (*.plock.mm.pl) - 03.08.2010 20:33 0 + -

    Dołączam się do Katarzyny. Kupuję o u ciągle wszystko dla moich zwierzaków. A mam ich trochę. Nawet jak czegoś nie maja to ściągną w tydzień. Cenami biją na głowę wszystkie sklepy w miescie. Oferta zreszta też. Można tam kupić produkty nie dostępne gdzie indziej. Znam tych ludzi i nie wierzę żeby była to jakaś ściema. A najlepsze Bogdanie jest to, że widziałem kilka razy i policjantów kupujących u nich. POLECAM

  • wpis anonimowy bogdan (*.neoplus.adsl.tpnet.pl) - 02.08.2010 14:12 0 + -

    Nie jestem w stanie usunąć komentarzy dlatego napiszę ,że sklep w końcu (27.07) zwrócił mi moje pieniądze i nie mam względem nich żadnych roszczeń. Wyrażam jednocześnie zgodę na usunięcie moich poprzednich komentarzy( o ile to oczywiście możliwe). Widzę że sklep ma wielu zwolenników i tym życzę dalszej dobrej z nim współpracy. A tak na marginesie proszę mnie nie straszyć sądem.

  • wpis anonimowy Katarzyna R (*.plock.mm.pl) - 02.08.2010 12:18 0 + -

    Nie wiem kto ma racje w tym sporze. Wiem tylko, że to jeden z większych sklepów w mieście i moim zdaniem najlepszy. Kto nie wierzy niech przyjedzie zobaczy, pogada. Kupowałam i będę u nich kupować. A bogdan może czegoś nie mieli, może coś nie tak. Nie można obrazać ludzi których się nie widziało na oczy. Gdyby tak oszukiwali to juz dawno by ten sklep nie istniał. Jak zamawiasz przez net to kupuj za pobraniem i nie będziesz miał kłopotu. Takie jest moje zdanie. Ja polecam.

  • wpis anonimowy admin zoologiczny24 (*.plock.mm.pl) - 02.08.2010 12:12 0 + -

    Szanowny Panie Bodganie otuż miło mi poinformować, że w dniu dzisiejszym zostało skierowane do Policji i prokuratury doniesienie o popełnieniu przestępstwa przez Pana (rozpowszechnianie nieprawdy) wraz z wnioskiem o ściganie. Niech Pana sprawa stanowi przykład jak bedą traktowane osoby piszące wymyślone bzdury i obrazające nas. Pozdrawiamy

  • wpis anonimowy bogdan (*.neoplus.adsl.tpnet.pl) - 07.06.2010 19:42 0 + -

    Coś admin nie chce odpowiedzieć na mój komentarz , a ja dalej nie mam swoich pieniędzy. To już naprawdę bezczelność z ich strony, a szczególnie ze strony właścicielki ,która zapewniała mnie miesiąc temu ,że nikt nie chce mnie okraść i że pieniądze odzyskam. Strasznie długo u nich idą przelewy 9 tygodni (od 29.03). Żenada ,po prostu najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia. Pewnie i tę stronę zablokują jak i poprzednią.

  • wpis anonimowy bogdan (*.neoplus.adsl.tpnet.pl) - 18.05.2010 09:29 0 + -

    Może komuś wydaje się ,że jestem nieuczciwą konkurencją, ale tak nie jest. Niedawno otrzymałem e-maila od właścicielki i wydawało mi się, że jest to konkretna osoba i w końcu odzyskam pieniądze, które przypominam przelałem 05.01(!!)Jeżeli moja historia nie byłaby prawdziwa to właściciel dawno oskarżyłby mnie i sprawa byłaby w sądzie. zazdroszczę tym, którzy nie mieli problemu z tym sklepem, ale ja do nich nie należę.

  • jankomuzykant 15 jankomuzykant - 31.03.2010 23:12 0 + -

    A mi sie wydaje, że to jakaś ściema z tymi komentarzami. Kupowałem chyba z pieć razy w tym sklepie i jakoś mnie nie naciągneli. Fakt, że raz się opóźnili o parę dni. Ale było sporo drobiazgów. Nie wierzę, że każdy sklep ma wszystko u siebie. Kupowalem w merlinie i tez dostałem odp. że nie ma produktu u ich dostawcy. Zawsze wpłacam kase z góry i nigdy mnie nie wykiwali. A z tego co widze to negatywy podobne i co jakiś czas. Przecież by ich już dawno zamkneli gdyby to ściema była nie sklep. A poza tym na forum wczoraj prosilem kolege z ich miasta żeby powiedział co to za sklep. I dziś napisał, że jeden z najwiekszych w miescie. Bardzo sobie sprzedawcę chwalili, że zna sie na akwarystyce. Dla mnie juz bardziej sprawdzić sie ich nie da i po prostu ktos dołek stara sie kopać. Ja kupowałem i polecam. Znajomi z forum też się przyłaczają.

  • wpis anonimowy bogdan (*.neoplus.adsl.tpnet.pl) - 25.03.2010 09:13 -2 + -

    Kilka faktów dla których określam ten sklep jako najgorszy z jakim miałem do czynienia kupując w sieci: zamówienie 5.01.2010 , dzisiaj jest 25.03.2010 nie otrzymałem towaru pomimo wysłania pieniędzy 06.01 po trzech tygodniach na mój e-mail była odpowiedź ,że nie mają jednego z towarów, nie zaproponowali nic w zamian.To do tej pory jedyny kontakt jaki miałem z tym sklepem nie odpowiadają na kolejne e-maile nie oddali pieniędzy. Sklep tragedia .Ludzie nie dajcie się tak naciągnąć jak ja. Nie jestem żadną konkurencją, ani pieniaczem, ale jeszcze nikt tak mnie nie potraktował, a kupuję sporo rzeczy przez internet. Może właściciel także będzie chciał się ze mną spotkać w sądzie, służę

  • jarod28 1 jarod28 - 04.01.2010 11:14 -2 + -

    12.12.2009r. Zmówiłem i tego samego dnia zapłaciłem przelewem za 5 kamieni napowietrzających za kwotę ponad 100zł. Do chwili obecnej (04.01.2010r.) nie otrzymałem towaru ani pieniędzy. Zero kontaktu z ich strony. jak się już dodzwoniłem zbywanie mnie nie posiadaniem towaru, przeprowadzką lto znów niewiedzą czy ich pracownik taki towar wysłał. Jeśli towar lub pieniądze nie zostana mi dostarczone do 05.01.2010r. składam zawiadomienie na Policję. Zdecydowanie odradzam!!!!

  • agniesiatom 1 agniesiatom - 15.11.2009 00:05 +1 + -

    Kupuje regularnie karme dla kociaka. Dobra cena, towarek zawsze na czas i często jakiś gratis-niespodzianka. Polecam zdecydowanie !!!!

  • wpis anonimowy tomala8308 (*.neoplus.adsl.tpnet.pl) - 10.11.2009 14:57 0 + -

    Niepolecam nikomu tego sklepu trrarrium zmówiłem 10 pazdziernika dzis jest 10 listopada a terarrium dalej nieotrzymałem , za zakupione terarrium pieniadze przelałem w dniu zakupu, dzwoniłe pisałem koles mi jakies kity pociskał a terarrium NIEMAM NADAL. TOTALNE OLEWANIE KLIJĘTA prosze mi zwrucic pieniądze niemam zamiaru dłurzej czekac.!!!!!!

  • msasia 1 msasia - 03.09.2009 11:47 +2 + -

    Ja tez jestem zadowolona. Kupowałam karme dla psa. Zamowienie w sklepie, płatność kurierowi za towar dwa dni później. Nie wiem czy mili bo nie miałam sie po co kontaktować. Moim zdaniem jak najbardziej OK.

  • pawciobrzozka 1 pawciobrzozka - 02.09.2009 15:39 +3 + -

    Kupiłem terrarium. jestem zadowolony. Polecili inne niż chciałem i na dobre wyszło. POLECAM.

  • wpis anonimowy admin zoologiczny24 (*.centertel.pl) - 24.05.2009 18:51 +4 + -

    Bardzo mi przykro, że konkurencja nie potafiąc inaczej z nami konkurować ucieka się do tak fałszywych i obłudnych komentarzy. Prosze o kontakt ze mna autora - skończy sie sprawą sądową o pomówienie. W woli usciślenia : żaden klient nigdy nie czekał na realizację zamówienia miesiącami, sklep nigdy nie miał zmienionej nazwy.

  • wpis anonimowy weronika (91.204.163.*) - 02.05.2009 15:01 -4 + -

    Nie polecam nikomu. strasznie dugi czas realizacji brak kontaktu i olewanie klienta. po kilku miesiacach towaru jak nie ma tak nie ma sprzedawca tylko zmienil nazwe sklepu. jeszcze raz- odradzam

Dodaj komentarz

Jeżeli masz u nas konto - zaloguj się, jeżeli nie masz - zarejestruj się. W ostateczności możesz dodać komentarz anonimowo, bez logowania.

Aby przesłać formularz, musisz mieć włączony w przeglądarce Javascript. Jeżeli nie masz przepisz wspak tekst dzmzgjjxnq:

Autor:
Treść:

Copyright © 2004-2018 Gwiazdor